Nettsider som engasjerer
Med brukeren i sentrum
Før vi kan lage en nettside som brukerne dine elsker, må vi først forstå behovene deres. En nettside som ikke gir verdi for brukerne dine, gir ikke verdi for noen.
I stedet for å gjette hva behovene deres er, tror vi på innsikt og research. På den måten kan vi skape brukersentrerte nettsider som løser problemer, og som faktisk oppnår resultater.
Ved å kombinere vår kreativitet med innovative verktøy, forvandler vi idéer til digitale opplevelser som
engasjerer
konverterer
optimaliserer
forenkler
automatiserer
inspirerer
forsterker
engasjerer
konverterer
optimaliserer
Vi leder prosjekter fra A til Å, og bygger bro mellom idé og digital opplevelse.
Forstå
Vi gjør et dypdykk for å forstå deres og deres kunders behov, for så å integrere denne innsikten med vår kompetanse for å lage målbare resultater.
Definere
Gjennom målrettet analyse og teknologivalg, utformer vi nettsidens struktur og funksjonalitet, og legger grunnlaget for en unik og engasjerende nettside.
Forme
Vi transformerer idéer og konsept til et konkret og visuelt design med brukeren i sentrum, og som gjenspeiler deres unike merkevareidentitet.
Realisere
Vi realiserer nettsiden gjennom samarbeid og smidig utvikling, og sikrer at den reflekterer deres visjon og behov, og faktisk oppnår resultater.
Forbedre
Vi engasjerer oss i en kontinuerlig prosess av forbedring, tilpasning og opplæring, for å holde nettsiden relevant og effektiv over tid.
Vi har jobbet med alt fra toppnivå-startups til etablerte organisasjoner i Norge og over hele verden, og dyrket deres vekst med Webflow.
Ting vi har gjort
Lederprogrammet
Vi har utviklet ny nettside og identitet for Lederprogrammet, som effektivt formidler programmets unike tilbud gjennom nøye strategi- og designarbeid.
Lederprogrammet er et eksklusivt 12-ukers hybrid lederutviklingsprogram som er spesialtilpasset for travle ledere med fullpakkede kalendere.
I utviklingen av Lederprogrammets nye nettside og identitet, har hovedfokuset vært å skape en plattform som klarer å formidle programmets rike og unike innhold på en klar og oversiktlig måte, og som bidrar til større engasjement.
Marketplace
Marketplace har en stor portefølje av nettsideplattformer. Vi har bistått med design og utvikling.
Marketplace har en stor portefølje på over 20 nettplattformer som driver datadrevet og prestasjonsbasert markedsføring. Vi har bistått med design og utvikling av deres tjenester.
Arbeidet har inkludert komplekse integrasjoner mot deres leads- og affiliate-systemer, samt utvikling av landingssider og registreringssystemer.
Confex
Confex er Skandinavias ledende kursleverandør. Vi har designet og utviklet deres nettside og identitet, samt partnerportaler.
Confex er Skandinavias ledende kursleverandør, og de har utdannet over 500.000 ledere og ansatte gjennom 25 år i bransjen. De opererer både i privat og offentlig sektor og er kjent for sitt brede spekter av kurs som spenner over diverse fagfelt og format.
I en tid der digital tilstedeværelse er mer kritisk enn noensinne, erkjente Confex behovet for å revitalisere sin nettbaserte identitet og brukeropplevelse for å bedre møte kundenes og partnernes behov.
Ship O'Hoi
Ship O’Hoi er som Airbnb på havet. Med ambisjoner om å bli Nordens største båtdelingstjeneste, har de på kort tid ekspandert til nye markeder og bevist at visjonen deres er fullt mulig.
Ship O’Hoi er som Airbnb på havet. Med ambisjoner om å bli Nordens største båtdelingstjeneste, har de på kort tid ekspandert til nye markeder og bevist at visjonen deres er fullt mulig.
Vi ble hyret inn for utvikle deres nye nettside i Webflow.
Execu
Execu hjelper organisasjoner med å utvikle bedre ledere og ledergrupper. Vi har designet og utviklet deres nye nettside i Webflow.
Execu er eksperter på ledelse. De hjelper organisasjoner med å utvikle enda bedre ledere og ledergrupper. De har en stor og imponerende portefølje, og driver i tillegg en egen podkast om ledelse; nemlig Lederpodden.
Execu tok kontakt med oss da de ønsket å løfte nettsidens uttrykk, samt å finne en bedre måte å formidle tjenestene og kundecasene deres.
Spørsmål og svar
Hva er deres kjernetjenester?
Brukeropplevelser er grunnmuren for alt vi gjør. Våre prosjekter omfatter alt fra å utvikle nye nettsider og definere merkevarer til å optimalisere eksisterende nettsider. Vi håndterer alt som kreves for å skape liv til et digitalt produkt, inkludert brukerundersøkelse, produktstrategi, merkevarebygging, design av brukergrensesnitt, prototyping og utvikling.
Vi er også et Webflow-byrå med høy spisskompetanse innen Webflow. Vi tilbyr alt fra migrering, utvikling og optimalisering av nettsider i Webflow, til kurs og opplæring.
Hva skiller dere fra andre design- og utviklingsbyråer?
I Ubåt trives vi ved å være et lite team. Vi tror at færre kokker og færre beslutningstakere gir mindre byråkrati, noe som gjør at vi kan jobbe effektivt og smidig for å skape store ting på kort tid.
Vi tror også at våre kunders suksess er knyttet til vår egen. Vi bygger langvarige partnerskap basert på tillit og felles vekst, og går utover det man forventer som en selvfølge. Vi jobber proaktivt med våre kunder, og vi er sparringspartnere og rådgivere så vel som designere og utviklere.
Når du velger oss, samarbeider du med et team som virkelig bryr seg om din suksess. Du forholder deg til én prosjektleder som guider deg gjennom hele prosjektet fra A til Å, og som sikrer en tett kommunikasjon og oppfølging. Vi tror på åpenhet, ærlighet og på tette og meningsfulle samarbeid. Mange av våre kunder har vært med oss helt siden vår oppstart i 2019.
Til slutt spesialiserer vi oss på å skape skalerbare løsninger som støtter dine langsiktige forretningsmål. I porteføljen vår har vi nettsider og produkter som har stått uendret i flere år og som fortsatt oppnår gode resultater, noe som beviser vår evne til å skape robuste og fremtidssikre løsninger som tåler tidens tann.
Hvordan ser designprosessen deres ut?
Alle prosjekter er ulike, så vi tror derfor på en fleksibel arbeidsprosess som kan tilpasses hvert eneste unike oppdrag vi tar på oss. Vi har likevel noen faste punkter som vi forholder oss til:
1. Forstå: Vi gjør et dypdykk for å forstå deres verdier og historie, og hva som gjør dere unike og annerledes enn konkurrentene deres.
2. Definere: Gjennom målrettet analyse, utformer vi skisser og konsepter som legger grunnlaget for et unikt og engasjerende uttrykk.
3. Forme: Vi transformerer idéer og konsept til et konkret og visuelt uttrykk som gjenspeiler deres unike merkevareidentitet.
4. Realisere: Vi realiserer den nye identiteten og sikrer at den reflekterer deres visjon og behov, samt retningslinjer som sikrer kontinuitet og kreativt spillerom.
Hvor mye koster det å leie dere inn for et prosjekt?
Ingen prosjekter er like, og våre priser kommer an på hvert prosjektet sitt omfang, kompleksitet og tidslinje.
Vi forstår viktigheten av å kunne tilby fleksibilitet i budsjettene til våre kunder og vi tilbyr derfor tre ulike samarbeidsmodeller: timesats, fastpris og retainer. Vi kan gjerne ta et intromøte med deg, for så at vi kan foreslå hvilken samarbeidsmodell vi anbefaler for ditt tilfelle, men selvfølgelig også tilpasse etter dine preferanser. Vi lager deretter et detaljert oppdragstilbud til deg som inneholder tidslinje og kostnad.
For fastpris på nettsider, varierer pris fra alt mellom 30.000,- og 500.000,-.
Ta kontakt med oss, så kan vi avtale en prat.
Hva er greia med navnet deres “Ubåt”?
Her skulle vi gjerne hatt et dypt og metaforisk svar om havet og dypet, men sannheten er at vi synes "Ubåt" høres kult ut.