Nettsider som engasjerer

Vi kombinerer kreativitet med innovativ teknologi, og skaper engasjerende nettsider med brukeren i sentrum.

Kontakt oss

Med brukeren i sentrum

Før vi kan lage en nettside som brukerne dine elsker, må vi først forstå behovene deres. En nettside som ikke gir verdi for brukerne dine, gir ikke verdi for noen.

I stedet for å gjette hva behovene deres er, tror vi på innsikt og research. På den måten kan vi skape brukersentrerte nettsider som løser problemer, og som faktisk oppnår resultater.

Vi leder prosjekter fra A til Å, og bygger bro mellom idé og digital opplevelse.

Forstå

Vi gjør et dypdykk for å forstå deres og deres kunders behov, for så å integrere denne innsikten med vår kompetanse for å lage målbare resultater.

Definere

Gjennom målrettet analyse og teknologivalg, utformer vi nettsidens struktur og funksjonalitet, og legger grunnlaget for en unik og engasjerende nettside.

Forme

Vi transformerer idéer og konsept til et konkret og visuelt design med brukeren i sentrum, og som gjenspeiler deres unike merkevare­identitet.

Realisere

Vi realiserer nettsiden gjennom samarbeid og smidig utvikling, og sikrer at den reflekterer deres visjon og behov, og faktisk oppnår resultater.

Forbedre

Vi engasjerer oss i en kontinuerlig prosess av forbedring, tilpasning og opplæring, for å holde nettsiden relevant og effektiv over tid.

Vi har jobbet med alt fra toppnivå-startups til etablerte organisasjoner i Norge og over hele verden, og dyrket deres vekst med Webflow.

Appfarm logoAppfarm logo
LO Kommune logoLO Kommune logo
Cicero logoCicero logo
Marketer logoMarketer logo
Redd Barna logoRedd Barna logo
24SevenOffice logo24SevenOffice logo
Sentralen logoSentralen logo
Byggstart logoByggstart logo
Trondheim Tech Port logoTrondheim Tech Port logo
KS logoKS logo
Ambassaden logoAmbassaden logo
Execu logoExecu logo

Ting vi har gjort

Nordic Corporate Bank
@

nordiccorporatebank

Leder­programmet
@

lederprogrammet

Appfarm
@

appfarm

Marketplace
@

marketplace

Confex
@

confex

Ship O'Hoi
@

shipohoi

Spørsmål og svar

Hva er deres kjernetjenester?

Brukeropplevelser er grunnmuren for alt vi gjør. Våre prosjekter omfatter alt fra å utvikle nye nettsider og definere merkevarer til å optimalisere eksisterende nettsider. Vi håndterer alt som kreves for å skape liv til nettsider og merkevarer, inkludert brukerundersøkelse, produktstrategi, merkevarebygging, design av brukergrensesnitt, prototyping og utvikling.

Vi er også et Webflow-byrå med høy spisskompetanse innen Webflow. Vi tilbyr alt fra migrering, utvikling og optimalisering av nettsider i Webflow, samt kurs og opplæring.

Hva skiller dere fra andre design- og utviklingsbyråer?

I Ubåt trives vi ved å være et lite team. Vi tror at færre kokker og færre beslutningstakere gir mindre byråkrati, noe som gjør at vi kan jobbe effektivt og smidig for å skape store ting på kort tid.

Vi tror også at våre kunders suksess er knyttet til vår egen. Vi bygger langvarige partnerskap basert på tillit og felles vekst, og går utover det man forventer som en selvfølge. Vi jobber proaktivt med våre kunder, og vi er sparringspartnere og rådgivere så vel som designere og utviklere.

Når du velger oss, samarbeider du med et lite og tett team som virkelig bryr seg om din suksess. Du forholder deg til én prosjektleder som guider deg gjennom hele prosjektet fra A til Å, og som sikrer en tett kommunikasjon og oppfølging. Vi tror på åpenhet, ærlighet og på tette og meningsfulle samarbeid. Mange av våre kunder har vært med oss helt siden vår oppstart i 2018.

Til slutt spesialiserer vi oss på å skape skalerbare løsninger som støtter dine langsiktige forretningsmål. I porteføljen vår har vi nettsider og produkter som har stått uendret i flere år og som fortsatt oppnår gode resultater, noe som beviser vår evne til å skape robuste og fremtidssikre løsninger som tåler tidens tann.

Hvordan ser designprosessen deres ut?

Alle prosjekter er ulike, så vi tror derfor på en fleksibel arbeids­prosess som kan tilpasses hvert eneste unike oppdrag vi tar på oss. Vi har likevel noen faste punkter som vi forholder oss til:

1. Forstå: Vi gjør et dypdykk for å forstå deres verdier og historie, og hva som gjør dere unike og annerledes enn konkurrentene deres.

2. Definere: Gjennom målrettet analyse, utformer vi skisser og konsepter som legger grunnlaget for et unikt og engasjerende uttrykk.

3. Forme: Vi transformerer idéer og konsept til et konkret og visuelt uttrykk som gjenspeiler deres unike merkevare­identitet.

4. Realisere: Vi realiserer den nye identiteten og sikrer at den reflekterer deres visjon og behov, samt retningslinjer som sikrer kontinuitet og kreativt spillerom.

Hvor mye koster det å leie dere inn for et prosjekt?

Ingen prosjekter er like, og våre priser kommer an på hvert prosjektet sitt omfang, kompleksitet og tidslinje.

Vi forstår viktigheten av å kunne tilby fleksibilitet i budsjettene til våre kunder og vi tilbyr derfor tre ulike samarbeidsmodeller: timesats, fastpris og retainer. Vi kan gjerne ta et intromøte med deg, for så at vi kan foreslå hvilken samarbeidsmodell vi anbefaler for ditt tilfelle, men selvfølgelig også tilpasse etter dine preferanser. Vi lager deretter et detaljert oppdragstilbud til deg som inneholder tidslinje og kostnad.

For fastpris på nettsider, varierer pris fra alt mellom 50.000,- og 500.000,-.

Ta kontakt med oss, så kan vi avtale en prat.

Hvor holder dere til?

Vi har kontor på Kvadraturen, midt i Oslo sentrum.

Vil du komme innom på en kaffe? Send oss en melding, så kan vi avtale tidspunkt.

Hva er greia med navnet deres “Ubåt”?

Her skulle vi gjerne hatt et dypt og metaforisk svar om havet og dypet, men sannheten er at vi synes "Ubåt" høres kult ut.

Ta en prat?

Har du et prosjekt eller en idé du vil drøfte? Hva med å sparre litt over en kopp kaffe?

Kontakt oss